perjantai 27. huhtikuuta 2012

Uusi puhelin...

Nykyinen kännykkä on tuota pikaa 2 vuotias ja alkaa jo olla kovia kokenut. Näyttö on teipattu... ( ihan totta ), navikointi näppäin irti...
Ja mitähän muuta vielä vai joko tuossa on riittävästi?

Ja eihän tuossa puhelimessa tuo kamerakaan kovin hyvä ole.

Olen nyt eilisen aikana taas katsellut aktiivisemmin uutta puhelinta, mutta kun en oikein edes tiedä mitä haluan puhelimeltani, tai tiedn yhden kriteerin, EDULLINEN, mieluiten alle 100€ ja kosketusnäytöstä haaveilen. Pitäisi kuitenkin ehkä olla muitakin kriteereitä, riittääkö pelkkä kiva väri? Ai, niin ja kamera pitäisi olla. 
Tällä hetkellä mietin Nokian ja Samsungin välillä. Nokialainen mulla on ollut lähes aina ja jotenkin se tuntuisi turvalliselta ratkaisulta, Samsung taas kiehtoisi edullisen hintansa vuoksi...
On tämä hankalaa...

Kuinka tämä puhelimen hankinta voikin olla näin hankalaa???




Samsung S5230

H: 49€, tämä kyllä houkuttaisi hinnan puolesta.
Mutta ehkä vähän turhan vaatimaton kuitenkin.



Samsung Galaxy Gio S5660
H: 119€
Olisi ehkä vähän parempi puhelin.
Mutta hintaa sitten taas vähän enemmän mitä ajattelin.

Nokialta ei nyt sitten oiken löydykään mieluista puhelinta...
Kun nyt osaisi päättä / uskaltaa tilata vaikka näistä toisen, ehk kuitenkin tuon edullisemman.
En tiedä...



3 kommenttia:

  1. Minä itse olen taas erilainen, että minä haluan satsata kestävään puhelimeen kuin siihen, että on edullinen ja kohta saatkin ostaa uuden, kun ei kestäkään. On edullisia ja kestäviäkin, mutta silti.

    Kosketusnäytöllisessä varsinkin kannattaa panostaa. Mie tykkään HTC:n puhelimista ja muuhun merkkiin en vaihdu. Sensation on käytössä ja olen tykännyt, kun on android-puhelin. Voi muokata oman näköiseksi.

    Itse olen luonteeltani sellainen, että kyllästyn nopeasti ja haluan uutta ;). Syksyllä kai vaihdan HTC:n uudempaan versioon, jonka jälkeen Sensation lähtee myyntiin ;)

    Mukavaa vappua!

    VastaaPoista
  2. Mä pelkään toisaalta, että mä saan puhelimen jotenkin rikki.
    Jos ei muuta niin onnistun sen pesemään pyykkikoneessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pesukonetta tuskin kestää nämä uudet puhelimet. Tyttärillä on ihan perus nokialaiset, niin ovat olleet pyykkikoneessakin ja edelleen toimivat.

      Mutta kyllä mie kannatan kunnon puhelimeen satsausta. Näissä ainakin näytöt on lujaa laatua, etten ole vieläkään saanut naarmutettua tms.

      Poista