lauantai 17. maaliskuuta 2012

Reilu viikko ilman tietokonetta

Ihan uskomatonta kuinka sitä onkaan tietokoneestaa riippuvainen...

Olin viikko sitten torstai iltana ottamassa kuvia SNYltä saamastani paketista kun kamera ilmoitti muistikortin olevan epäkunnossa.
Yrtiin sitten saada mustikortin toiminta kuntoon poistamalla siitä kuvia kortin ollessa koneessa, kone meni jumiin ja jouduin sammuttamaan koneen ja kas vain kone ei enään kynistynytkään uudestaan.
Eikä kone ole käynnistynytkän sen jälkeen.
Olen yrittänyt sitten puheliemella olla edes
facebookissa, onneksei löysin puhelimesta Opera mini käytöjärjestelmän jolla pystyn tekemään edes jotain.

Kulunut viikko on ollut tylsyyttä täynnä, monenlaista olen kuitenkin tehnyt vaikka kaikki käsityöohjeet ovatkin olleet koneella..

Sain Iitan joukkueen kisapuvut viimeisteltäviksi eli ilmassa on ollut langan pätkiä, liimaa ja paljetteja ja tietty niitä jumppapukja.

Kuvia mulla ei ole lisätä tähän postaukseen, käytössä on ystäväni läppäri.

Esikoiseni tosiaan suoritti arvonnan puolestani.

Mutta siis hengissä ollaan ja voidaan hyvin.

2 kommenttia:

  1. Myönnän myös olevani tietokoneriippuvainen. En varmasti selviäisi niistä vieroitusoireista mitä koneen hajoaminen aiheuttaisi... Onneksi meiltä löytyy useampi kone.
    Toivottavasti saat koneen kuntoon pian.

    VastaaPoista
  2. Mun oma MINIläppri ollut lähes kaksi vuotta kovassa käytössä, joten korjata sitä ei ehkä kannata, ystävän mini lainassa joten tällä menän jonkin aikaa...

    VastaaPoista