torstai 15. syyskuuta 2011

Järjestely jatkuu


Jos eilen oli vuorossa mun ja Iita makuuhuoneet tänään vuorossa "työpisteeen" järjestäminen.
Meillä on ollut huone (tai paremminkin koppero) jolla ei ole mielestäni ollut mitään järkevää käyttöä, tila sijaitsee keittiön ja kylpyhuoneen välissä, pituuttaa on  vajaa 2 m ja leveyttä metrin verran. Tila on ehkä tarkoitettu pukuhuoneeksi, mutta meillä ei ole ollut siihen tarvetta.
Nyt sitten järjestelin siihen tilaan itselleni ns. työskentelytilaa ( lue: nettisurffailupiste ). Tila on kuitenkin siinä mielessä haasteellinen koska siinä ei ole ikkunaa eikä sähköpistoketta. Mutta meneehän tämä ehkä aikansa näin, sitten taas keksitään jotain muuta käyttöä, jos en saa sitä taloa josta haaveilen...

Tässäpä nyt sitten muutama kuva tästä mun surffailupisteestä. 

( vasemmalla ovi pesuhuoneeseen )



( kuvasta pilkistää meidän keittiö, joka sekin on minimaalinen )
Järjestylyä tila vaatii jotta saa mukavaksi ja viihtyisäksi, ensimmäisenä pitää titenkin raivata tuohon naulakkoon tilaa, ettei tarvitse pelätä että naulokossa roikkuvat tavarat tippuvat niskaan.
Seinälle olisi kiva saada pari hyllyä joihin laittaa tavaroita.

Nyt tuo Ikean seinätanko on vähän hullulla korkeudella, täytyy laskea hieman alemmaksi.

Mun uuden sänkyn pitäisi tulla kohta, odotan oikeastaan aika innoissani sen kokoamista.

EDIT:
Tässä tämä sänky nyt on, saa ihan valita kumpaan käy nukkumaan =)
Nyt tuonne makuuhuoneeseen ei mahdukaan mitään muuta kuin nuo sängyt.

Mä en oo yhtään miettinyt mihin laitan tuon mun vanhan sängyn... Pitäisikö kenties miettiä sille jotain sijoituskohdetta???
Päiväpeitto ei oo oikein mun makuun, mutta katsellaan sitten ajan kanssa mieluisampi. Tai kyllä mä jo Ikean sivuilta löysin sen "ehkä mulle päiväpeiton"

2 kommenttia:

  1. Ihania nuo langat kaikki<3 Itse ostan huomenna lankaa ja rupean neulomaan...

    Onko vanha sänkysi perusjoustinpatjasänky ilman päätyjä? Siitä voisi naamioida sohvan helposti johonkin tilaan mihin sopii:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos St.Brigitten, langat ovat vanhoja jämiä jotka pitäisi saada "hävitettyä", jotta voisin ostaa uusia.

    Tuo sänky olis kiva naamioda tietysti sohvaksi, mutta kun ei meile mahdu mihinkään tuo sänky. Täytyy miettiä josko laittais sen sängyn kuitenkin tytölle...
    Tosin sitten ei tytön huoneesen juuri muuta mahdu... SItten otetaan vaatehuone muuhun käyttöön jos keksi vaatesäilytyksen uusiksi...

    Monimutkaista siis.

    VastaaPoista